tirsdag, mai 16, 2006

Dum katt med skummel fortid.














åi! klokken har betikket seg way past oppvåknings momentet. Mamma er i dannmark og pappa vasker utedoer. Ajajaj. Jeg er aleine med rar bomulls pus som ikke vet forskjell på en trompet og en stemors blomst.Tisse må jeg åsså. Tok altfor mye vann til tåfis pillene mine i gårkveld .ajajaj. Thomas har sikkert trent opp spyttekjertlene sine fordi jeg sitter på første rad. Men å for en skuffelse han møter denne dagen hvor favoritt sjetteklasse eleven ikke er der. ajajaj.
Det jeg prøver å si er at jeg ikke gadd å dra på the holy skuuul i dag. Vil heller være hjemme med halvdø bommullskatt og gullfisken til sophiii som likner på Angelina Jolie. Rare katten som heter Sushi. Hun mjauer ikke da. Men hun fiser og lager skrapelyder med halsen. Blind på det ene øyet, underbitt , ingen tenner og uttafor hengeleppe. Hun protesterer ikke hvis du putter henne inn i tørketrommelen på en halv time. Nei sushi er ikke sur.
Men åå! sophhiii! du er så veldig inni hjertet mitt for tia! Fisken din er halvhel død og flyter opp til overflaten. Men jeg er utdannet nok til å få livi'n! Et stk fluebarn og den kom seg på bena... som den ikke har. Men den lever! thanks too babyfly fly!